آکادموزیک | بلاگ

آکادموزیک

ساخت وبلاگ
ادکلن های زنانه و مردانه قیمت ارزان

ادکلن های زنانه و مردانه قیمت ارزان

ادکلن زنانه امپر مدل Gorgeous

اگر طرفدار ادکلن زنانه‌ی خوشبو ولی باقیمت مناسب و پایین هستید، یکی از ادکلن های شرکت «امپر» (Emper) را به شما معرفی می‌کنیم. این ادکلن جورجیوس  (Gorgeous) نام دارد. این ادکلن باحال و هوای شیرین، تند و شرقی‌اش، برای تمامی فصل‌ها و روزهای سال متواند مورداستفاده قرار گیرد. اگر خوب به شیشه‌ی این ادکلن اماراتی دقت کنید، متوجه زیبایی آن می‌شوید. طرح مدرن و سیاه‌رنگ بطری، نخستین چیزی است که توجه شمارا به خودش جلب می‌کند. گردن بطری بارنگ طلایی‌اش، هارمونی رنگی جالبی را بارنگ تیره‌ی بطری ایجاد کرده است. روی در بطری، یک روبان مخملی مشکی‌رنگ به شکل پاپیون با یک نگین طلایی کارشده که خاص بودن آن را دوچندان می‌کند. روی بطری، نام گورجس بارنگ طلایی حک‌شده و به‌خوبی نمایان می‌شود.

 

ویژگی ها : ادکلن اسکلاره Lexus

ادکلن لکسوس

رایحه تلخ و خنک

رایحه نخستین‏‏:‏‏ گل مریم گلاری،اسطوخودوس،لیمو،گل شمعدانی

رایحه میانی‏‏:‏‏ بنفشه،ریشه زنبق زرد،قرنفل،صدر و گل یاس

رایحه پایه‏‏:‏‏ مشک،چوب صندل،خس خس و دانه تونکا

 

ادکلن زنانه و مردانه ساندرا پاریس اصلی

این ادکلن خوشبو بسیار مشهور است و برای استفاده توسط خانم‌ها و آقایان در زمان‌های مختلف اعم از شب و روز تهیه‌شده است. نوع رایحه ادکلن ساندرا مردانه  ادکلن گرم و شیرین بوده و ساختار رایحه آن عصاره گل و ساقه گیاهان معطر پاییزی هست.

این ادکلن بسیار مشهور حاوی عصاره سیکلامن، مارگاریت، یاس، مشک و چوب صندل تزریق تقطیری با مدت ماندگاری رایحانه طولانی است.

 بنابراین مشخص شد که هر فرد با هر سلیقه این ادکلن را می‌پسندند و برای همین است که نام این ادکلن در لیست بهترین ادکلن مردانه آمده است.

ادکلن مردانه اسکلاره Telegram

این ادکلن تلگرام مشکی مردانه با خط بوی بالا ساخت کشورمان ایران است. نوع رایحه‌این ادکلن خنک، تلخ و تند بوده و مرد جذاب‌تری از شما خواهد ساخت!

در اولین ثانیه‌های دیدار افراد بوی لیموترش و شکوفه را حس خواهند کرد. کمی بعد بوی خوش اسطوخودوس، شمعدانی، رز ماری، جوز، هل و گشنیز در فضا پخش خواهد شد و در پایان بوی دانه تونگا، چوب درخت ساج و خس‌خس سرخالو چیزی است که مشام همه را لبریز از لذت خواهد کرد! 

آکادموزیک...
ما را در سایت آکادموزیک دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 168 تاريخ : 24 شهريور 1398 ساعت: 10:58